Snart...

...kommer ett inlägg med lite bilder. Men ska redigeras lite först. Har iallafall varit en helmysig dag med bästaste Elin och Sigge. Vad vi gjort:
1. Jag och Elin nördade oss med facebook, grymma youtube videos och spotify
2. Vi gick ut i det fina vädret och fotade höstbilder, testade varandras kameror lite och personligen tyckte jag Elins va bättre iofs med grymt mycket bättre objektiv och sen va det ju lite olika inställningar så de bilderna behövs typ inte ens redigeras. Fast de bilderna får tittas på lite senare när jag fått dom av henne.
3. Sigge kom, vi åt kakdeg nördade oss lite till med facebook och målade naglarna.
4. Sen blev det att "baka" Maränger, rosa och grön-gula blev dom mychket fiiint ;)
5. Popcorn + Mysteriet på Greveholm + maränger + lite sovstund :P
6. Middag ribs och potatis + efterrätt lite senare
7. Lite mer Greveholm och sedan bytte vi till Fredagens idol som alla hade missat, Riktigt spännande!!
8. Sigge gick (fick skjuts) hem
9. Jag och Elin kollade på vilka som gick vidare på Idol och knasade oss och sjöng galet
10. Jag gick (cyklade!!) hem
Japp basically it! Allt utom att plugga, That's our motto! Najs!!! :D

Kommentarer
Postat av: hondendäraelin... :/

vi sjöng ju SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VACKERT!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-03 @ 01:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0