The new "It"

Ne det är inte som ni tror att bilden är tagen bakifrån... Nepp den är framifrån. Riktigt lik Cousin Itt från familjen Addams, saknas bara ett par brillor och en hatt. Riktigt schnyggt!! Ville bara visa att jag har lite för mycket hååååår. Måste verkligen klippa mig. Visst jag gillare typ men asså ibland hatar jag det. Plattade håret och efter typ 1 timmas plattande var det fortafarande inte ultimat platt. Och det blev jääääättteelektriskt det var så min nya look (bilden) skapades. Och nej jag har inte så rött hår som det ser ut på vissa ställen på bilden men kanske i konstigt ljus att det är rött och i så fall måste jag göra något åt det. Vill typ förändra håret på något sätt men inte för mycket och för grovt så vet inte vad jag ska göra..


Frida aka Cousin Itt

Kommentarer
Postat av: ellepellecykelskrälle

hahahahHAHAHAHAHHAAHHAhahhahHHAHAHHAhahhahAHaHHAHha

2010-10-12 @ 19:06:10
Postat av: Frida

jag veeeeeeet såååå jäääävla HETT ;P

2010-10-12 @ 22:54:32
URL: http://fekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0