hehe tjaa

Det är ju tur att i alla fall jag lever även om det påverkar bloggen... Sort of dödar den... Men jepp har haft mycket för mig typish. Typ som hockey, skola, hänga med mina awesome vänner, snart födelsedag (IMORN FFS!!!!!!), övningskörning plus teoriplugg såå jepp i've been busy :) Men nu blire bättring... Det där med topless thursdays däremot förstår jag inte hur jag kunde ta på mig och tro hur jag skulle hinna med det.. Menmen får väl se hur det blir ;P Nu ska jag i alla fall börja tagga inför match ikväll, mot AIK och nänä jag är frisk som en nötkärna... Hehe. Men fyfan vad vi ska vinna!!!! TAGG!


Kommentarer
Postat av: Carin

whihioooo vem fyller år imorgon!!!!?? :P

2011-02-02 @ 18:51:10
Postat av: siggelito

yyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaayyyyy update!!!!!!!!!!! wooohooooooooooo!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D OCH GRATTIS FINING!!! <3 <3 <3

2011-02-03 @ 17:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0