leeurrrdaaaaug

Först vare träning vid 9.40!!!!! Betydde att jag behövde gå upp 8.00 en lördag.. Rätt osoft meen träningen var kul och det gick riktigt bra! :) Efter den övningskörde jag med mamma till stallet. Hjälpte henne där och fotade lite. Sen höll jag på att bli översprungen av 2 hästar men på något otroligt sätt klarade jag mig, vilket var tur. Annars hade jag ju inte kunnat spela matchen imorn.. höhö.. Ne men det va faktiskt rena turen att jag inte blev trampad, rätt läskigt. Sen väger dom ju typ 700 kg....... Sen körde vi iallafall hem igen och nu sitter jag här på mitt rum. Blir ännu en chillkväll med familjen, äta god mat och kolla melodifestivalen. Som sagt match imorn upp vid typ 9 för att bussen går till Leksand vid 10.40. TAGGAAA! Det är faktiskt inte bara Mayrhofen-människorna som får åka buss!!! JAG FÅR OCKSÅÅ! ;P

Lite bilder




Min mamiii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0