sportsbreak

Hej. Vad jag gjort idag är hemligt. Och resultatet hemligt. Bajskoorrvaarrr.. e gott.. not. Sportlovet har börjat hyfsat onajs så får hoppas på att det blir bättre. Dock har jag inga vänner att spendera mina lediga dagar med. För alla är på ett ännu mer snöigt ställe en Stockholm och åker skidor, festar och har allmänt superkul. Och här hemma i min iallafall nybäddade säng men återigen stökiga rum ligger jag vid datan. Sicken överraskning!!! Och eftersom att min enda vän (utom hockeykompisarna) Lisa som är hemma är superbusy och har inte tid med mig förrän på torsdag!! Depp.. Men aja jag får väl utnyttja tiden på bästa sätt. Vilket ska börja med att förhoppningsvis ÄNTLIGEN klippa mig imorn (Vet dock inte alls HUR?!?!?! :S) Sen ska jag lyssna på massa musik, sticka, skriva träningsdagbok och kanske fota lite om jag har någon som helst kreativitet. Och såklart så blir det träningar och några matcher. :) Men denna kväll får nog fortsätta bli superoaktiv och bara riktigt lökig och onödig. Dock hyfsat skönT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0