Nästan färdigjobbad :)

F1! Redan jobbat klart för idag vilket känns otroligt skönt. Är hemma nu och ska ta något att äta (SUPERHUNGRIG) och sen ska jag vara jättemekanisk och fixa med "min" bil. Tydligen måste jag slipa några "hjul/skåror" där fläktremmen går så att dessa inte sliter på fläktremmen. Vilket den gjorde när jag åkte i måndags... resultat: En halvt så bred fläktrem som tidigare och massa smått smått gummispill runt i under hela huven :P Men så jepp detta ska fixas och träning sen ikväll :)

HÄR kan ni förresten läsa min träningsdagbok om någon är intresserad.. haha :P See YA!

Kommentarer
Postat av: anneli

träningsdagbok på sommarlovet.....suck.....

2011-06-22 @ 17:54:32
URL: http://absoluteannelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0