You and I are here today

Blev inte så mycket träningsdagboksskrivande så det blir istället NU och antagligen lite imorn. Borde sova eftersom jag är helt slut efter träningen och imorn är det träning vid 10-12 och sen vid 18.30 som vanligt!! Jobbigt men kul! Och ger ju (förhoppningsvis) resultat.. ;P

 

Solade idag i min nya bikini-överdel och jag är fett stolt som redan fått bikinirand haha :P töntigchey.. Ne men mycket kvar att steka.. haha nu ska jag sova, blir träningsdagbok imorn.. typ tjeerråååå

 

Vet inte riktigt varför jag bara la upp lilla pytte nederdels-snutten av youtube senast. Klart man vill se när alla taggade människor hoppar också (vi är där i mitten någonstans ca 60 meter bakåt, perfekta platsen)!!! SÅ himla grymt det var, är typ fortfarande lite i extas, i alla fall när jag lyssnar på Penguin. <3<3<3 Vill bara göra allting en gång till. Sen att det hände massa annat roligt är ju bara en bonus.. hihihi ;)

Avicii <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0