Awesomeness

Bion igår var SUPERBRAA!! Så himla cool kille han är!!!! Ni som är haters, kolla upp han först innan ni börjar hata. Han är fan grym och det har jag alltid tyckt!! JUSTIN BIEBER <3<3<3 Haha Julia grät typ konstant genom hela filmen (nästan) och jag sjöng med alla låtar och Sigger skrek högst i salongen tills hon tappa rösten haha :P

Ikväll blire Daniel för tredje gången!! Wihooo!! Denna gång på Cirkus med Lisa och Mamma. Det kommer bli gryymt! :D Förhoppningsvis kommer lite mer roliga och snygga foton på han dåå! :)
Nu ska jag gå och ta på mig skor för Taxi Hirschberg är påväg. Tjing Tjong!


egopics är bra eller någooot... rundade hörn är iaf najjzzz

Kommentarer
Postat av: tove

Fangirrrrrrlz :p :)

2011-03-24 @ 10:30:07
Postat av: Carin

snygging!!!hahah hörde att julia grät ;)

2011-03-24 @ 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0