Dagarna flyger förbi

Blev ingen hårklippning igår men den blev istället idag :) Och jag är supernöjd. Nya frisyren betyder dock att jag måste platta håret typ varenda dag annars kommer jag se knäpp ut. Men aja jag får kämpa på. Blev iallafall lite kortare och så slingade jag det också så nu har hela håret samma nyans än som förut då nedre hälften var ljusare än den övre... :P Spelat match idag också men njaa det gick dåligt.. Det enda roliga var att jag kunde krama ur svett ur mina strumpor efteråt OCH mina tår såg ut som russin och det måste ju betyda att jag kämpade!! 

Vill hinna med massa mer grejer på mitt lov men känns som om tiden bara försvinner för mig. Men idag hann jag iallafall träffa Laura och vi gjorde hennes specialpannkakor med ost och bacon (som är supergoda) och så catchade vi upp lite. Alldeles för lite dock eftersom det alltid finns massa saker att berätta men bara fler anledningar att träffas oftare!

Men nu skriver jag alldeles för mycket och inte har jag heller några bilder att bjuda på men aja kanske blir imorn vem vet.. Imorn blire troligtvis väsjöbacken iallafall. Hoppas jag lyckas ta mig till träningen utan några brutna ben.. God natt. :P

Kommentarer
Postat av: Laura

myyyys idag !!!:D

2011-03-03 @ 02:03:11
Postat av: siggelito

längtar efter att få se din friiss imorgon!! hoppas att du har haft det assuperduperskitgrymt hemma!! jag och de andra cheyorna har saknat dig jättemycket!!! <3

2011-03-06 @ 21:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0