Jakten på lycka (eller kanske jycka?)

Nääääeee ska väl va dags att skriva något här vaaa..?? Har hänt massor!! Men det roligaste just nu är att en hund ligger o sussar i min säng!! :D Elsa heter hon o vi typ lånar henne av några kompisar. Förstår inte hur hon kan vara så cool o bara sova i en säng (min säng!) med typ en främling (mig!) hon känt under knappt en dag.. :P Men sånt händer väl lite då o då... ;P Men nu ska jag iallafall sova! Sista projektdagen imorn. Sen är det exakt 2 veckor!!!! kvar till sommarlov!!!! Men minus massa dagar då vi är lediga :))))))) HÄRLIGT. GUDOMLIGT. UNDERBART. Finns massa fler fina adjektiv som skulle kunna beskriva känslan men dessa får räcka just nu. God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0