tankspridd tjej

Tjaa, sitter här och håller på och somna i sängen. Men är ju inte sådär jättebra eftersom att jag måste skriva labbrapport. Inlämning imorn men sparar nog som vanligt det sista till efter träningen... Nu har det till och med tagit en kvart extra för jag håller på med massa andra skitsaker.. -.- Tror jag skiter i den där tuppluren som jag hade tänkt mig och går direkt på labbrapporten. Trots att jag inte fattar någonting.. Kanonkul!!

 

Var i Täby och Arninge med mamma en kortis idag för att köpa presenter till min bror som fyller år till helgen. På coop i Arninge kostade Converse bara 400 spänn och hittade ett par jag gillade så det var nice. Mina gamla är rätt ehm gamla.. Så ja nya behövdes :) Höhö ytterligare en kvart har nu gått och inte har jag kommit någe längre med labben... Så neej hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0