Fullspäckat schema

Nu har jag en orsak till att inte ha skrivit någonting här...
Eftersom att spanjorerna är här är det alltid något på gång. Man ska vara här o där och gå hit o dit, knappt en sekund för sig själv. MEN jag tycker det mesta är roligt och det är kul att umgås med alla andra svenskar med spanjorer.

Just nu däremot  är jag väldigt trött. Vi har spenderat nästan hela dagen inne i stan omkring slottet. Själva meningen var att vi skulle se kungen och hela familjen, men det var väldigt mycket folk och spanjorerna var inte ens intresserade. Så det vi gjorde var att gå in i nästan varenda lite souvenir-affär (trots att alla säljer i princip samma saker). kom hem nu kvart över fyra och håller nästan på o somnar. Så jag hoppas på att få sova lite innan det kommer folk hit, spanjorer och svenskar och sedan ska vi till brasan som tänds precis i närheten. Ska bli kul sen komemr vi träffa alla andra även vid brasan så det blir ett stort gäng. Vi får väl se vad som händer efter det...

Men ska börja göra mig i ordning nu, eller så kommer jag sova eller något liknande. xP
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0