Snabbis

Ska sova snart i mitt helknäppa rum som vi håller på o gör om så alla möbler står på mattan i mitten av rummet inklusive min säng som i princip bara är madrassen som ligger på golvet.. =P Ska måla lister imorn och ta bort den fina (men på tok för gamla) bården. Är faktiskt kul att fixa med rummet även att det är så stökigt och så kommer det vara i alla fall till på fredag. För tapeterna kommer på torsdag och hoppas på att vi hinner tapetsera då och sen lyfta tillbaka allt på sin rätta plats..

Men Okej som ni märker så är jag hemma igen =) Och berättar mer om Koster någon annan gång måste sova nu om jag ska orka med denna vecka.
Tisdag (Idag): Fys + Is
Onsdag: Fystester
Torsdag: Fys + Is
Lördag: Is + Fys + Is
Söndag; Is + Fys + Is

MYCKET träning men det är KUL =) Fast jag kommer vara helt slut.. är typ redan det.. ne men trött =P

Men som sagt för vad är det tredje gången nu ska jag sova. Kommer troligen inte skriva så mycket här, för jag tränar och fixar med mitt rum =) Men ska försöka fixa lite bilder på röran i rummet och hur resultatet blir =D

KRAMAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0