Julafton in four

Kom hem för någon timme sedan. Satte mig vid datorn tittade runt lite och somnade.. Har sovit i typ en halvtimma, inte så länge men fortfarande skönt =) Nu ska jag försöka baka något gott julgodis.

BTW försök hitta en mer överpyntad gran. Denna á la mina kusiner och jag.
Hur många julkulor kan du hitta?!?!? (inklusive konstiga fiskar som längre ner..)






Riktigt heta och juliga "julkulor"... =P
Nog sista inlägget för idag.. Ska försöka sluta nörda mig :P Imorn blir det troligen pulka med vänner, har några klappar kvar att köpa men orkar nog inte åka längre än till Mörby Centrum ;) Och hoppas det blir massa julbak också och är sugen på att åka skridskor på Danderydsvallen också. Massa kul att göra!!! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0