;)

Kanske inte blir ngt nytt i designen idag ändå.. Ska till Julia och blir typ filmkväll. Är redan drygt 1 timma sen så borde sticka. Följde med Alice till stallet var kul att titta på lektionen men frös tårna av mig!! Skrev upp mig på kölista då också om medlemskap, är så taggad på att börja rida igen, saknar det sjukt mycket. Får se hur det blir med det, hockeyn och skolan.. aja.. Har jag lyckats köpa en till julklapp så har bara 3 eller 4 st kvar. I alla fall kom hem efter det och hittade paket från ellos.se med kläder =) fake-uggs och en tröja Myysigt!! :] Men som sagt måste sticka CIAO!!


Kommentarer
Postat av: Emelie KomplimangARN

vad fint du har gjort på bloggen!!! :D:D julkänslor!!!

notera att mitt namn ändras beroende på vad jag kommenterar...måste göra en vana av detta XD

kärlek <3

2009-12-22 @ 21:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0