Juldagen

Tjoo
Lyckad julafton igår med faktiskt inte så många klappar men värda mycket!! Fick ju kameran i tidig julklapp så av mamma fick jag bara lite småsaker. Ska få Greveholm av henne!! Den hade bara inte kommit i tid. =P Fått massa pengar och menar verkligen stor summa då. Ska försöka att inte slösa bort det. Brukar faktiskt vara duktig på att inte göra det.. Men som sagt vill ju köpa ett till objektiv men ska titta och hitta det bästa till bästa pris. Har lite andra grejer jag vill köpa också så vi får se vad det blir för något. =)

Åt frukost/lunch idag vid ca ett x) Gick upp vid typ elva men satt vid datorn och nördade mig.. Sedan tittade vi i alla fall på "Harry Potter och Halvblodsprinsen" som jag o bror också fick i julklapp. Tycker den var bra trots att så mycket inte hände. Längtar till nästa!! Kom på att vi också fick Beatles Rock Band till Xbox 360. Både bra och dåligt :/ Vi har Xbox men inte Rock Band. Ska övertala mamma att vi ska köpa det, både jag och broder fick ju kosing så vi kan contributa. ;)

Nu ska vi på julbord hos mina kusiner, verkar aldrig ta slut på julmaten men är ju ganska gott... ;)

Vårt julbord igår med årets nyhet: Ananas!! :S x)

Kommer inlägg senare idag med intressanta saker. Så titta in senare! Goud Baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0