19.07.2009

Typ lite skandal att jag inte skriver förrns nu.. igen.. Och trots att vi knappt gjort något vettigt på hela dagen så har jag inte kunna ha datorn för... Kjelle har tittat på golf, British Open-finalen, i princip hela dagen. *suck* Därför kunde jag inte använda datorn. Men NU har jag kommit ikapp på bloglovin igen så nu är allt bra förutom att det regnar och det har det gjort (nästan) konstant hela dagen. :( FAST jag och mamma lyckades ta oss ut o springa 5 km precis nör det var uppehåll och klarade oss från att bli blöta om man då bortser från svett förstås.. =P
På morgonen tittade vi på lag-vm i speedway som tog extra lång tid för att det hällregnade i Polen..också.. Men tillslut vann Polen, Australien tvåa och Sverige trea =)

Ska snart upp o läsa men ska först lägga upp något mer inlägg men måste fixa med bilder till det =D
Brb x)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0