Home Sweet Home

Äntligen hemma. Shit tror inte jag ska åka bort sådär länge igen utan dator x) Visst jag klarade mig men det jobbiga var att komma ikapp med allt här igen.. :P hade fått endel kommentarer, bloglovin var proppat  men känns lite nördigt att liksom typ en vecka senare kommentera ett inlägg eller svara på en kommentar XD

Men har haft det superbra och som sagt så klarade jag mig utan datorn mest för att vi haft superfint väder så vi har vart på stranden dagarna långa, badat och solat i massor. Har proppat i mig jordgubbar o glass också men faktiskt inte så mycket godis!! :D

Men lite snabbt av dem viktigaste sakerna som hänt:

-Har kommit in på Viktor Rydbergs Gymnasium i Djursholm (Natur-Natur) Vilket var mitt första val :D Så det är skönt men var ju ganska väntat..

-Ska troligen köpa en laptop när jag börjar på VRG, eftersom man kan få rabatt om man köper från skolan. Och om vi inte köper från skolan kommer vi nog köpa en ändå för mamma hade redan funderat på det!! Asså inte värsta undret men eftersom att det kommer bli min första EGNA dator så är jag supertaggad XD

-Har shoppat i massor och ska förhoppningsvis göra ett inlägg med det jag köpt men vi får se..

-Jag har varit i Danmark mohahahaha, haha vi stannade i typ en timma åt glass sen åkte vi hem och tog en räkmacka på färjan XD Men lite kul var det..

-Vi har gjort egen Sushi mums!!

-Och slutligen vi har fixat Spotify så lyssnar på massa musik nu :D

Nej men nu borde jag nog publicera eftersom jag skrivit på detta inlägget i drygt 1 timma, seg som jag är... :P Men ska skriva fler inlägg lovar! Bamsekramar! <3


Bild från stranden Tylösand Fotad av mig.


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* tack för tipsen :D

2009-07-07 @ 23:10:03
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0