"Baddag.."

Idag försökte vi oss på en stranddag.. men nja det gick ju sådär.. Jag och brorshan körde ett träningspass (i det mycket kalla vattnet) med lite olika simövningar o typ vattentrampning mm =) MÅste säga att det var dubbelt så jobbigt eftersom vi också var tvungna att bemästra vågorna men vi svalde troligen lite för mycket vatten för båda var helt illamående efteråt men mest brodern.. Så vi tittade på en film (Bröloppsduellen) när vi kom hem och efter det var vi återhämtade så då åkte vi till stan och köpte glasfärger och glas så nu har jag massa pyssel som jag kan syssla med. =P 

Nu ska jag nog kolla vad de andra gör :P man känner sig alltid så osocial när man sitter vid datorn aja.. :P Sen kommer jag troligen fortsätta med ponchon =D
Kramis <3

1.   2.   3.  


1: Början på min Poncho
2: Början på mammas socka
3: Smakprov på min målning. Dock mycket oklar endast skiss! (Syns väldigt dåligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0