Cherries <3


Körsbären som jag lovade

Var en kul träning, väldigt varmt, men jag klagar inte. Älskar solen!!  Tog tåget hem också och väl hemma var det middag och U-21 fotboll. Sverige vann ju med 3-1. Och ja.. i vanliga fall brukar man ju vilja att Sverige ska göra massa mål, men när Toivonen gjort det tredje målet så blev vi oroliga varje gång som det blev ett anfall (åt båda hållen). Varför?  Jo för att Kjelle (mammas kille/sambo whatever..) hade tippat på att matchen skulle sluta 3-1 till Sverige och att just Toivonen skulle göra sista målet. Så i drygt 60 minuter satt vi och bara hoppades på att inget lag skulle göra mål. Och så händer det!! HiHi vi vann massa pengar, eller ja lite i alla fall så jag o min bror fick lite, sådär på direkten bara! Haha oväntat men superkul.

Men ska sova nu, Hej svej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0