Fullt Upp!!

Förlåt för så dålig uppdatering. Men eftersom att jag jobbar på dagarna och direkt efter har haft träning har jag inte hunnit vara inne på datorn någonting!! Så känns skönt att få sitta här igen. :P Dock även att jag jobbat så mycket ligger jag efter, jag borde ha gjort 16 st distrikt vid det här laget meeen jag har bara gjort 9!! Men har haft fullt upp, plus att jag stukade foten igår igen när jag sprang i trappor så jag fick avbryta mitt i allting. Men är ganska bra med foten igen, trampade nog bara snett men den knakade till igen så det var lite läskigt fast jag kunde träna på kvällen. Vi hade isträning i Ritorp :D

Igår hade Astrid 16års-middag och det var superkul. Jag kom sent eftersom jag vart på träning så det var "fullt ös" hemma hos Astrid xD (d.v.s alla pratade/skrek i varandras öron maten var nästan slut o när det var dags för efterrätt blev det skön födelsedags sång, en blandning av den svenska o danska x)
Vi gör ju också våran film som vi började på i måndags. Den är såå B om inte mycket meer men det är så sjukt kul!! Hoppas den blir klar under sommalovet fast vi har lite kvar att filma. Men aja jag tror det kommer bli succé XD

Aja måste duscha nu sen ska vi åka till Ramsö en ö i Vaxholm där vi ska fira midsommar, trooligen inget bloggande under den tiden. Kommer tillbaka på lördag.

Kramar <3

Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

haft en bra midsommar?

2009-06-20 @ 00:29:21
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0