Glömde!!

Trots att jag är så supertrött är jag samtidigt riktigt GLAD! Tycker jag har kämpat på bra med jobbet, gick lite tungt i början men vädret var inte lika härligt då och nu har jag bättre koll på allt och det går lättare och snabbare. Låg ju efter ganska mycket efter första veckan men har arbetat ikapp mycket vilket såklart är bra. Är också superglad över att jag vet att jag kommer få ganska rejält betalt vilket också såklart är superbra och kul =P

MEN!! Jag kommer absolut inte sakna det och jag kommer hålla mig långt ifrån cyklar på ett bra tag det kan jag lova!! Imorn är sista dagen så det är bara drygt 6 timmar att genomlida... Sen är det äntligen över!! =D


Extremt bra låt! Som jag lyssnat på i typ 40 minuter nu eller mer :P
Good Girls Go Bad - Cobra Starship Feat. Leighton Meester


Som sagt! Good Night!!

Kommentarer
Postat av: tove

Åh, den är så braaaa! :D :D

2009-07-10 @ 14:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0