Hemma

Midsommarn blev lyckad (trots vädret, har gått från uppehåll till regn till skinande sol.) Vi har ätit supergod mat, dansat runt midsommarstången och på dansgolv med massa fulla människor (allt ifrån ungdomar till gamlingar) och så har jag, min brorsa o mina två kusiner gjort midsommarkransar. Gick faktiskt bra även att vi inte hade någon ståltråd fast ja hmm Joels (brors) krans blev ju lite sådär... x)

Håller på o laddar över bilderna från kameran o mobil till datorn så kommer nog senare. Jag och Joel var faktiskt också duktiga och sprang igår morse, fast vi söög xD blev så sjukt trötta men så vi gjorde lite styrka mer orkade vi inte.. Mne vi gjorde ju lite i alla fall.

Har varit så skönt att vara ledig, jag riktigt fasar inför att börja jobba igen, jag har ju inte ens gjort 1/4 så det känns väldigt tungt. Men ska antagligen ut imorn även att det är söndag :/ men känner att jag måste.

Laddar upp bilder lite senare
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0