I <3 Marshmallows

Igår grillade vi marshmallows hemma hos Anna-Karin och det var såklart supermysigt. Sen gick vi till Edsviken (vilket går på an minut för dom bor precis vid vattnet med värsta utsikten!!) och vissa badade medans andra agerade fotografer. Jag, Ellen och Stine kom i vattnet först och vi började simma utåt, längre och längre... Vi pratade om att simma över till andra sidan (vilket jag tror är Bergshamra) men jag var ganska osäker. Men vi fortsatte simma hela tiden men med stor nervositet kan man ju säga. Klockan var typ tio halv elva så det var ganska mörkt och vi var något nervösa över att det skulle komma någon båt. Men så typ 20 minuter senare var vi över på andra sidan. Vi möttes av nakenbadare som blev "haffade" av fulla ungdomar men vi blev faktiskt lämnade ifred. Snart därefter började vi på vår simtur tillbaka igen och det gick bra tills... det kom en båt. Först såg vi den bara långt bort och den körde jättelångsamt så vi trodde vi kanske skulle hinna. Men sen kom den närmare och det var inte en liten båt. Vi klarade oss i alla fall och dom på båten vinkade glatt åt oss. Mamma blev däremot inte superglad när jag berättade om vårt äventyr (dock skippade jag båten) men hon var för trött för att vara arg. Men idag skämtade hon bara om det, att nästa gång skulle det vara på dagen och jag skulle ha en stor färgglad hatt på mig... xD



Snygg bild på Fanny =P Och så ser man Stine som klättrar på ett träd i bakgrunden (som för övrigt hon och Ellen hoppade ifrån, jag var lite för feg lr ngt sånt...)

Idag har jag och Emelie L åkt till Emelie B i Täby, där vi åkte iväg på en mycket riskabel cykeltur till stranden, tappade massa jordgubbar :/, hade picnic, solade och badade. Det roligaste var nog när Emelie B försökte prata med mig och andra Emelie, haken var bara att både jag och Emelie sov så ingen svarade :P (Detta berättade då Emelie senare när vi var vakna xD)

Nu sitter jag o chattar med Hanna som är allmänt knasig (som vanligt XD) men superrolig såklart och så har jag skickat massa låtar till henne efter som hon är värsta off och bara har typ 300 låtar medans jag har nära 2000 så jag gör henne mer in XD.

Men nu ska jag typ fortsätta packa eftersom att vi åker till Halmstad imorn!!! Så himla taggad. Vill bara ligga och schteka på stranden, lyssna på musik, träna, läsa eclipse, vara med kusinerna och massa annat. Haha så det är inte så bara... :P Men kommer nog hinna med att skriva något mer inlägg. 

Kraam <3
(Sorry att det blev så långt, men så blir det när man har gjort massa saker och har haft dålig uppdatering)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem kallar du knasiiiiiggg?????????????????????mihihiihih, man blir lite galen av att sitta hemma tre dagar i rad med fantastiskt väder och vara sjuk....synd att ja inte kunde schteka med eer de senaste dagarna:(

2009-06-27 @ 22:11:57
Postat av: Frida

hahaha men du är alltid lite knasig fast jag kanske inte ska säga ngt... :P men haha fattar att du blir galen av det man får ju typ mer solsting inomhus än utomhus när det är såhär varmt, haha jepp vi har stekt sönder :P typ helt svartbrända.. eller inte XD

2009-06-27 @ 22:17:30
URL: http://fekdahl.blogg.se/
Postat av: Stine

haha rolig bild!

2009-07-08 @ 23:33:11
URL: http://stiine24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0