iPhone

Är inne på mammas iPhone o det funkar tydligen inte att skkriva i den vanliga knläggsrutan så jag sitter o skriver bland HTML-koderna så jag hoppas det blir bra vilket jag då är lite osäker på men får väl hoppas att det funkar xD hann bara göra två distrikt idag innan det började spöregna o ja... papper o vatten går inte så bra ihop så jag gav upp. Efter det kapade vi av mitt skrivbord på mitten flyttade tvn o sen började rensa lite bland mina lådor och har kastat ganska mycket måste jag säga vilket är bra! :D Sen blev det ju som sagt släktfest och jag träffade ytterligare pysslingar som jag tydligen har och dessa pratade bara engelska vilket var kul. De var ju typ bara 5 och 9 år eller något sånt så jag o min yngsta kusin lekte med den yngsta sp jag fick vara någon sorts översättare mellan dem för anna (5/6) kan ju inte direkt engelska men det var lite kul x) Ska troligen vara barnvakt åt anna på torsdag vilket också är kul plus att jag tjänar lite pengar. Men måste försöka jobba bättre med distrikten, men jag orkar faktiskt inte bry mig bara jag får lite betalt så är jag näjd. Men måste sova nu om jag ska orka gå upp halv sju imorn. God natt! Förresten det är skitkuö att skriva på iPhonen önskar jag hade en egen, men det är så mucket jag vill ha, vill också ha en systemkamera men det SKA jag verkligen köpa någon gång förhoppningsvis i sommar kanske. Men jag vill köpa massa kläder också så jag får se hur det blir med den saken... Har förresten läst ut new moon nu också så nu ska jag låna eclipse får se om det blir av Anna-Karin eller från bibblan. Aja.. God natt som sagt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0