Midsummer-pics ;)

Ett kollage med massa bilder från igår. =)



Förut hade jag ingen sommarkänsla alls, kändes som att vi bara hade extra lång ledighet från skolan men nu känns det verkligen att det är sommar!! Längtar tills att vecka 26 är över, då har jag förhoppningsvis jobbat klart med allt och då åker vi till Halmstad. Efter det blir det en hel vecka hemma, då jag bara (tror jag) ska ta det lungt, sola massor, bada, fota och måla. =D Sen ska vi till Åmål vårt landställe 2 veckor och sen blir det Koster med Emelie, Emelie och Madde i en vecka. Tror det kommer bli superbra. Det är bara den här första veckan jag ska stå ut. Men det får gå som det går och så får jag tänka på pengarna $D Katchiiiingaa!!!  x)

Kram

Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

jorå, min dag igår var kanon! :D

2009-06-20 @ 19:10:38
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0