Prom 09!!!

Super!! Så enkelt var det att beskriva balen. Det var verkligen superkul, superlyckat och skulle mer än gärna göra om det. Vi fick god trerättersmiddag, priser för året delades ut som: Årets Brain, Årets Insats, Årets Bäst Klädda mm. Och sen var det dance, dance, dance till ca 1.00 som gällde. Ja vad mer ska jag säga jo, vi skulle ju åka cab vilket vi gjorde, MEEN eftersom att det regnade :( åkte vi med taket uppe men det var kul ändå. :D

Nog snackat här kommer lite bilder.





Sov över hos Emelie sen i alla fall o vi gick upp vid ca 13.00 xP Och under resten av dagen har jag verkligen inte gjårt någonting annat än datanördat mig. Har tittat på bilder på Faccebook, lagt in bilder på datorn, lagt upp bilder på Facebook, och nu tillslut skriver jag ett blogginlägg.

Mycket mer ska jag inte skriva nu.. bara att jag o min bror funderar på att köpa The Sims 3. Vi har både 1:an o 2:an men vår 2:a har försvunnit, spårlöst.... så vi kan inte spela det och när Emelie o hennes syrra installerade deras Sims 3 blev jag supertaggad x)

Sen ska jag också berätta att jag och min familj ska gå på "Where The Action Is" den 12 o 13 Juni som jag också är supertaggad inför. Visst hade det vart roligare att gå med kompisar men tror det här blir roligt också :D
Det bästa: Erik Hassle kommer!!!!! <3<3<3

Men ska kolla på pricerunner nu vart man kan köpa Sims som billigast och sen ska jag sova.

GOD NATT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0