Primos!

Jahapp, dagen började med det vanliga.. Jobbet, men som jag skrev imorse var min iPod dum o det är den fortfarande. Har helt låste sig :/ så då fick jag lägga musiken på mobilen så lyssnade jag på den istället meen såklart så efter några timmar tog batteriet slut :( *snyft*

Kom hem vid typ ett och så ringde jag Emelie och vi stack o badade. Var så himla skönt, till en början ganska kallt men vi var kvar i vattnet typ en kvart!! Hur skönt som helst! De andra som badade gick typ upp efter en minut så vi kände oss mycket stolta x) Efter det var det lunch hos Ylva, men jag hann bara stanna i ca en halvtimma för pappa kom och hämtade mig för att vi skulle hämta min kusin på dagis. Så då var jag barnvakt till typ nio, katching!! money, money, money.. $D Vi gjorde i alla fall allt ifrån använda massa solkräm?! till spela fotboll där domarn fick kasta inkast... x) Men det var kul, Annas bror (då min kusin också) Oscar (12) var med också och är osäker på om jag hade klarat det själv.. Suger på att hitta i stan haha hittar bara runt hötorget och detta var Östermalm så njaa, tackar kusinen! :)

Lyckades inte/Glömde bort att ta bilder när vi badade eller under lunchen, men blev endel foton hos kusinerna.



Men ska sova nu!
God Natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0