24-03-09

Okej, så imorse kom jag på att jag var sugen på att springa och eftersom att vi har idrott direkt på morgonen gjorde jag och Anna-Karin det. Trots att det var kallt var det ändå ganska skönt men jobbigt. Känner att jag behöver springa oftare men jag skyller på att klockan var kvart över åtta. Hade inte nationellt prov i svenskan blir istället på måndag nästa vecka. Annars har det inte hänt mycket slutade tidigt vid 14.10 vilket alltid är lika skönt.

 

När jag kom hem gick jag och tog lite bilder på saker på tomten men efter en ca 10 min var mina fingrar helt döda så var tvungen att gå in igen.

1   2   3   4


Lyckas alltid dra upp mobilen och ta lite bilder i skolan. Men när man har en en och en halv timmas rast så måste man ju sysselsätta sig på något sätt även om de man tar kort på oftast strävar efter att inte fastna på bilden.
1. Emelie, 2. Astrid, 3. Ellen, 4 Anna-Karin

Känns förresten ganska tomt i skolan när både Madde och Emelie L är sjuka, så om ni läser detta se till att bli friska! Men vet att Emelie kommer imorn för pratade med henne och det är ju smart eftersom att det är nationellt prov i engelskan, så vi hoppas på att Madde kommer också.

Ska sova/läsa nu Kraamar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0