30-03-09

                                                 
Bild från match i helgen, lånad från: Helene Åström 
Tycker att bilden ser lite PhotoShoppad ut men det är den inte :P


Idag har det vart tråkig tyska, seg svenska, kul Fysikprov plus lite annat, men för en gångs skull hade vi en rolig So-lektion. Men det var inte för att Anna (läraren) gjorde det roligt (det är nog för övrigt en omöjlighet). Jo utan jag och tjejerna bestämde oss för att ha en tävling i samband med Nutidskrysset. Dock var krysset från vecka 4 men det funkade ändå. Hela grejen var då att den som fick sämst poäng skulle göra något som de andra bestämde. Det blev då Anna-Karin som blev den olyckliga förloraren och efter att ha dragit en lapp om vad hon skulle göra vart hon ännu mer olycklig. Resultatet blev detta och höll i sig under resten av dagen xD
Mycket söt flicka ser ut som när man var typ 5 år :P


När jag kom hem började jag packa inför Åre, åker på onsdag och det ska bli riktigt kul men är lite nervös eftersom jag ska åka snowboard och.. jaa... jag kan inte det, så vi får se hur det går. Har pluggat Teknik så jag slipper göra det på lovet och gjorde även Tyska-läxan, för typ första gången! och tro det eller ej så har jag faktiskt Mvg i Tyska =) Men ska lägga mig och läsa nu. Kraamar <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

a-k blev så fin så fin XD

2009-03-31 @ 20:13:54
Postat av: Elin-Pelin

Åh, jag har oxå provat snowboard! Det är assvårt i början, emn när man landat på rumpan några gånger tills man inte har nån känsel... då går det bra :D

Lycka till!

2009-03-31 @ 21:26:17
URL: http://elisita.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Ja verkligen jättefin blev jag... haha det fanns det iallafall en som tykte :P

2009-04-01 @ 19:36:58
URL: http://gitarrtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0