Usch, skitväder

Varför är det såhär..?! Var ju helt okej väder imorse och nu är det bara grått, snöigt, kallt och tråkigt. 



Idag kom Ellos-paketet. Hade beställt en klänning och en skinnjacka. =) Tror att det var bra storlek och den var snygg, så behåller den troligen. Därför får vädret se till att börja skärpa sig så man kan ha på sig tunnare kläder. :D
Håller på och stickar en väst på syslöjden, vilken de andra fotona är tagna på. Är än så länge bara klar med baksidan men håller på med framsidan. Tror och hoppas på att det kommer bli snyggt.
         

Har också vart på träning idag, pluggat fysik (prov på måndag), pluggat Religion (prov på onsdag) och nu ska jag hjälpa till med maten. Blir väl troligen att titta på Let's Dance finalen eller Så ska det låta. Ska ladda upp eftersom att det är Stålbucklan (hockey-cup) imorn och på söndag. Ska spela 5!! matcher imorn så måsta lägga mig tidigt så jag är superpigg! =)

Men som sagt, måste hjälpa till med maten, tror det blir paj..?! :P
Kraamar <3

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hahaha köttpaj? xD

2009-03-27 @ 20:59:15
Postat av: Frida

haha njaa tror inte det va... vanlig ostpaj utan tår och fingrar xD

2009-03-27 @ 22:23:33
URL: http://fekdahl.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Hahah okej, va synd jag som var sugen på lite "priest" Men aja ostpaj är ju också gott!

2009-03-27 @ 23:07:48
URL: http://gitarrtjejen.blogg.se/
Postat av: Amalia

FRIDA!!!!!!!!! Har du STICKAT den där västen??!! Gud vad duktig du är, skitnygg ju :) Jag kan inte sticka x) <3

2009-03-28 @ 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0