10.05.2009

Ok, har ändrat designen lite men är bara tillfälligt...

Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma tittat på TV, pluggat lite o spelar gitarr just nu. Har också fotat lite, har utforskat funktionerna på kameran och upptäck att man faktiskt kan ta bra bilder med den när det är rätt ljus ute. Det som är grejen med den är att man inte kan ta bort blixten så även fast det inte behövs blixt så tycker kameran det. Ja den lever sitt lilla egna liv men jag är glad över de bra bilder som blir för trots allt kan jag inte speciellt mycket om det där med foto. Tycker det bara är kul. :D

        
   
Har förresten köpt balklänning/sommarklänning. Försökte hitta en bild på Zara men deras hemsida var lite konstig så fick ta en egen bild.

Diggar klänningen mycket dock bilden mindre men aja..

Imorn har jag Teknik prov men vi får ha med oss alla papper på provet så jag tror det kommer gå bra. Hoppas på att kunna gå på träning imorn också, spinning som sagt. Det är kul men riktigt jobbigt!!

Nu blir det kort SO-plugg sen maat!! :D

Kramisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0