11.05.2009

Skola idag som vanligt. Hade prov i Teknik och tror det gick bra. Skrattanfall på tyskan eftersom att en av pjäskollegerna är såå duktig på att leva sig in i rollen (han verkar dock inte förstå att vi skrattar åt honom, men samtidigt verkar han inte bry sig).
Slutade vid 16.40 och hem på första bussen. Kokade snabbt tortellini för att sedan ge mig av till roslagsbanan. Japp jag är 16 år och det var första gången jag åkte tåg själv xD. Lyckligtvis gick det bra och jag kom en kvart för tidigt till samlingen. Spinning var på schemat och det var skitkul och det gick riktigt bra. Men såklart otroligt lökigt. Jag skojar inte om att jag säkert svettades flera liter och om man då tar det gånger 26 som vi var och cyklade så... ja jag vill inte ens tänka på hur svettigt det var inne i salen. Plus att 50-plus gubbarna på passet innan även bidragit med inte lite svett.  

När jag kom hem blev det fisk och potatis och precis nu såg jag hur mycket klockan var så det är snart dags att lägga sig.
Men jag har faktiskt även hunnit testa Picasa lite mer så här kommer några smakprov.
     

Men som sagt Natti Natti!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0