24.05.2009

Igår hade vi en superkul kväll som var fylld med såå mycket skratt och en himla massa brända korvar... God mat var det i alla fall och det mest roliga var nog när Amalia tjuter ut ett glädjerop och nästan får tårar i ögonen när hon får reda på att Anna-Karin har gjort marrängsviss. xD Även roligt var det när hon (helt utan att tänka på det) tar ketchupflaskan som en mikrofon och börjar prata i den. Vi har nog också konstaterat Amalia inte kan bli artist/skådespelerska/programledare. Det tog henne hela 6 tagningar att sjunga rätt text och hennes text innehöll 4 ord uppdelat på två omgångar (alltså 2 ord 2 ggr).
  Bild tagen från film

Senare var vi ute på en promenad längs Edsviken och efter det satt/låg vi i en hög på studsmattan och spelade gitarr och sjöng. Det var såklart världsklass xD

Idag har jag inte gjort mer än ätit frukost och tittat på robinson med Emelie B. Sen har jag faktiskt skickat ansökan till sommarjobb så jag hoppas på det bästa, fick ju inte jobb på Kevinge (antagligen för att jag var yngst av de som provjobbade) Hade tänkt mig att jag skulle köra lite styrka eftersom jag inte tränat på några dagar nu men ska träna imorn.

Nu ska jag skriva ut massa låtar med gitarrackord till. Kramar <3


Bild från Edsviken


Kommentarer
Postat av: Stine

wooo Frida the singer! big fan, big fan :D

2009-05-24 @ 20:28:25
URL: http://stiine24.blogg.se/
Postat av: Amalia the Korvbrännare

Haha jaaa jag håller med Stine. Jag är ett stort fan av dej ^^ :D :D Men seriöst du är skitbra Frida! :) <3 Haha kul kväll :) :P <333

2009-05-24 @ 22:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0