BBQ x2

Var riktigt roligt att vara med alla från laget och maten var helt underbar!! (älskar mat, nästan all sorts mat) Och det bästa var nog att vädret var helt perfekt, snacka om att alla nog har någon gräsfläck på kläderna, mest Camilla men även jag har. xP

  Sööta ungar!!
 
Vi grillade även till middag och det blev kyckling och något kött med lite sallad, majskolv och halloumi-ost, älskar det! Fast det godaste att äta på sommaren är nog färsk-potatis. Jag skulle kunna äta en middag med bara kokt färsk-potatis med smör och salt! MUMS!! :D

Nu ska jag läsa igenom texten jag skrev ut om oljeutsläpp eftersom vi måste ha föredrag på SO:n om det kommande vecka. Men det är det absolut sista vi gör tillsammans med ett fjuttigt läxförhör på spanskan så jag vill inte klaga. På torsdag är det ju balen också! Allt går så himla snabbt känns som om det var alldeles nyss som det var Februari och vi kom hem ifrån Spanien och alla hade problem med vem man skulle gå med. Jag har försökt att hålla mig utanför alla draman och lyckats ganska bra... :P Men nu längtar jag och jag är säker på att det kommer bli riktigt kul! :D Tror förresten jag ska försöka hinna klippa mig innan dess och hoppas jag ska kunna slinga håret också om det inte kostar för mycket. Om jag inte hinner innan balen så satsar jag på att hinna innan avslutningen :)

Men nu ska jag lägga mig och läsa twilight <3

God Natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0