Dag utan träning :/

Stukade foten på träningen igår så jag hann inte ens göra några fystester vilket jag blev så sjukt arg över. Tårarna bara även fast det inte gjorde ont. Så jag missar även testet som är idag. De har nog redan gjort det med tanke på vad klockan är. Önskar jag kunde sprungit testet ida men min fotknöl ser ut ungefär som en tennisboll i en mindre version och den är lite blå här och var så funkar inte så bra att springa. Men har i alla fall inte så ont bara som ett blåmärke typ men lite värre om man vrider/böjer ankeln eller liknande, gör det ont!

Idag har jag lämnat in So-arbetet vilket är så himla skönt för det är inga stora arbeten kvar. Bara ett tyska-prov, bokrecension som inte behövde vara så seriös och så ska vi bygga på tekniken. Är ju typ bara 12 skoldagar kvar nu eller något sånt kan knappt fatta det, går så himla fort! Men jag klagar inte! :D Och som pricken över iet så har vi ju 4!! dagars ledigt nu. Så då kan jag vara med kompisarna, sola, äta gott, sova och plugga tyska (lite i alla fall). Blir rehab för min fot också den SKA läka snabbt för det har jag bestämt.

Här är ett musiktips, såå bra låt av The Fray. Älskar så många låtar av dem, och Emelie har albumet så ska få låna skivan och så kan jag knarka låtarna vart jag än äär <3<3


Nu ska jag hjälpa till med maten tror jag och sen blir det bara till att chilla!! :D

Stoora kraamar <3

Kommentarer
Postat av: Laura

jag vet hur det käns! men du kommer bli bra:)

2009-05-20 @ 21:04:17
URL: http://typlaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0