Dålig uppdatering

Har haft mycket att göra de senaste dagarna, eller har gått i skolan sen varit dags för träning eller annat så har fått skynda mig från skolan sen stuckit till annat och sen kommit hem sent. Senast jag skrev var väl i onsdags efter spinningen så det blir en snabb summering sedan dess.

Torsdag:
Hade det sista nationella provet (svenska muntligt) fick 9 (mvg) vilket betyder att jag sammanlagt fick Mvg :). Slutade vid halv 3 tog sedan snabbt bussen till täby för att hämmta min mobil <3<3<3 och är riktigt glad över att ha tillbaka den, dom hade bytt typ display-filtret OCH hela displayen så den är superfin nu utan repor och allt <3 Köpte även 2 t-shirts på Jc där det var halva priset i hela butiken. Den ena t-shirten till mig själv och den andra till mamma i morsdags-present. Efter det åkte jag hem tog en macka typ och sen var det tillbaka till skolan där det var "Skolan skapar". Var med på "modevisning" (visade saker man gjort från syslöjden) och "konsert". Kom hem sent så gick och la mig nästan på direkten.

Fredag:
Byggde på tekniken vilket är riktigt roligt, gör en elektronik-sak med lysdioder som blinkar så man får använda brännare ja när  det funkar är det ju i alla fall kul xD Slutade vid halv tolv så åkte med Emelie B hem till henne och vi skrev kalrt vårt fin-fina avslutningstal/saga/revenge... Kommer bli superbra om vi får läsa upp det för Jeanette d.v.s :P Först var det tänkt att jag skulle gå på junior-träning men det var bara jag och en till tjej som anmält ja så struntade i den och var kvar hos Emelie, åt till och med middag där. Sedan tog jag bussen hem och gick från mörby c och det var inte liiite kallt. Hade bara shorts, t-shirt och typ en skjorta. Men jag gick och läste twilight som jag nu äntligen kunde låna men istället av Emelies syrra och än så länge är den bra har inte kommit så långt menmen..

Idag:
Har svabbat golvet, och ska om knappt 2 timmar på lagaktivitet med junioerna :) Blir grillning mm. Annars ska jag inte göra så mycket, förutom läsa twilight :)

Skriver senare kram <3

Kommentarer
Postat av: saga

haha, hittade hit... HJÄÄÄÄÄÄÄLP:P haha vad ska ni skriva

2009-05-31 @ 12:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0