DROOG!!

Shiiet! Går inte att sitta still. Paulina tipsade om den och jag är helt fast, har lyssnat på den i typ en kvart nu om och om igen. Var helt såld på hans låt Hurtful förut så inte så konstigt att jag gillar denna.

Erik Hassle - Don't Bring Flowers After I'm Dead


Ikväll blir det nog att titta på den andra semifinalen i Eurovision Song Contest. Hejar Norge fler låtar än så har jag inte hört... Så insatt är jag, men jag såg faktiskt semifinalen i tisdags, Island var nog favoriten där och Finland var inte så pjåkigt heller. Kanske blir ett Nordiskt land som vinner vem vet....

Kom på, just när jag är stolt över att jag gjort teknik-läxan (och snyggt blev det), att jag "nästan" glömde att jag ju också skulle städa så nu får det bli det och sen middag.

Bamsekraamar <3

Kommentarer
Postat av: Laura

OMG nu har jag också blivit beroende av den låten!

lyssnat på den här hela kvällen:P

2009-05-16 @ 00:47:27
URL: http://typlaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0