Freedag

Tror väl inte att någon har missat det, MEN för er som inte vet det tänkte jga säga att det är FREEDAAG. Tycker det är riktigt sköönt för jag behöver få sova!! Däremot betyder helgen att jag måste plugga, eftersom att jag varit så dålg på att göra det under veckan. Men ja jag får skylla mig själv. Det är bara SO som behöver göras men det är jobbigt för att det är en inlämning som ska skrivas och lämnas in på onsdag. Mitt ämne är då Kinas religioner vilket är intressant men jag är bara så laat. xD

Måste bara visa min coola nya nyckel xD Så glöm bort vart jag bor för ett ögonblick, inte för att jag planerar att tappa bort nyckeln men men.. (Bilden är ju redigerad vilket man ser...)


Efter skolan gick jag till A-K där vi fixade en header till min blogg. blev ändå ganska nöjd för att vara första gången. Jag hade inte direkt någon idé heller om hur jag ville ha den så det provades inte olika varianter. Men jag får se till att skaffa PhotoShop på något sätt så jag kan trixa lite själv, hemma, utan att behöva gå till någon annan.

Imorn ska jag provjobba, träna och på kvällen blir det troligen Eurovision Song Contest med Anna-Karin och Emelie. Nu är det snart dags för middag och sedan får vi se vad TV:n har att erbjuda antingen Talang eller Så ska det låta

Måste skära sallad nu xD

Good Bajs


Kommentarer
Postat av: BUENA

Fin design du har fixat Frida! :D

2009-05-15 @ 22:20:04
URL: http://buena.blogg.se/
Postat av: BUENA

Svar: jag kommer inte ihåg, jag ska fråga min syrra :)

2009-05-16 @ 09:17:34
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0