Here comes the sun

Äntligen en superfin och varm dag med sool. Var ju fint väder igår också men idag var det extra mysigt. Är så kul när det nästan är helt tomt inne i korridorerna i skolan därför att alla är utomhus och solar. :) Idag var skoldagen också väldigt slapp vi slutade vid 12 men var tvungna att komma tillbaka vid halv två (tyvärr "missade" vi bussen och kom vid typ två). Sen stack vi hem till Anna-Karin och solade på hennes altan och pluggade tyska, sista provet i hela nian!!!! Är så himla skönt, sen har jag bara en bokrecension att skriva, resten är chill.



Börjar riktigt LÄNGTA till sommarlovet, efter tylösand-kusinerna, åmål, koster med tjejerna, pengar om jag får jobb, och det förhoppnigsvis superfina vädret. Vill typ bara ligga på stranden och läsa Twilight ^_^

Nu ska jag nog lägga mig o läsa och gå igenom tyskan en gång till xP

Kraamar <3

Förresten så blir det förmodligen cab till balen ;)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

2009-05-27 @ 20:00:41
URL: http://gitarrtjejen.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Taack Frida! <3 Snacka om att jag vart blind det senaste året och inte förstorat rutan hahahahahahahahahahahahaha xD <3

2009-05-27 @ 20:02:47
URL: http://gitarrtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0