spex-foto, träning mm

Skolan var onödig idag som vanligt. Vi gör knappt något vettigt på någon lektion. Börjar bli mer och mer oseriös och bryr mig mindre men som tur är, är det mindre än 20 skoldagar kvar till sommarlovet längtaar!

Det som var roligt idag men lite överraskande var att vi ska ha spex-foto. Just det visste jag ju men att det är på tisdag alltså mindre än en vecka var lite oroveckande, både för hur man själv ska kunna fixa kläder men speciellt för att det är många som är i Paris just nu och de kommer hem på måndagen så deras klädproblem är lite större än mitt. Vårat tema blev i alla fall "Släktfoto" eller något sånt. Först var jag väldigt kritisk och är det fortfarande men det blir säkert bra. jag blev tilldelad (jepp ni hör rätt, tilldelad) rollen som barn i målarklädsel? (hängselbyxor) Men jag tror det blir kul orkade inte säga emot plus att det är i alla fall en ganska enkel utklädnad behöver inte köpa något. Frågan är bara om jag ska "förstöra" mina byxor med att måla lite på dem eller om jag ska skita i det, vi får se.. Är svårt att förklara temat så ni får helt enkelt se resultatet när det finns ett.

Efter skolan var det dags för träning. Gick sådär känner mig fortfarande lite sjuk så det var jobbigt att andas men jag stod ut hela fysen. Vilken innehöll intervaller i mördarbacke, hopp i mördarbacke och lite spänst över häckar. Körde även lite bänkpress och benöj? (kommer inte ihåg om det heter så, låter fel men whatever). Provade mest för att se vad jag klarade vi har fystester på tisdag och onsdag och är lite nervös för jag tror inte jag blivit speciellt mycket starkare... xD jag får hoppas på det bästa.

Imorgon är jag träningsledig men då är det ju "städdag" för mig och min bror så det blir att städa och plugga.

Nu ska jag soova men först blir det faktiskt ett låttips. Låten heter Book Of Love av Peter Gabriel. Den är lite random men han sjunger bra och den är så härlig. <3



Njut och God natt <3

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: Nu är det du med och konkurerar bland alla andra som vill bli uttagna till veckans blogg hos mig :) Håll tummarna att du blir en av de fem finalisterna ! hihi <3

2009-05-14 @ 15:00:11
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Azra

nu har du chansen att synas lite extra mycket!



http://azramemic.blogg.se/2009/may/chans-att-synas.html#comment

2009-05-14 @ 15:32:46
URL: http://azramemic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0