Tröött


Nja det gick ju lite sådär på träningen. Provade att köra lite fys o då blev det upphopp o 90 grader och jag var typ helt död i benen efter det vilket inte kändes så bra :/ Själva isen gick väl ändå ganska okej men var sjukt seeg men var inte ensam. Men det är inte så konstigt att det gick dåligt eftersom jag inte tränat på drygt 2 veckor och varit sjuk under 1 vecka av denna tiden. Men hoppas på att jag ska känna mig bättre på måndag för då är det spinning :D

Nu ska jag nörda mig lite framför datorn o sen blir det TV, pizza och GOODIS :)

Kram <3

Kommentarer
Postat av: BUENA

Svar: Haha, ja de är verkligen söta :D Så fort de hör att man närmar sig börjar de klättra på lådorna som vi har ställt för dörren så de inte ska kunna springa ut ;) De är så söta nu när de är så små!

2009-05-10 @ 14:08:51
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0