@£€&$¤//= Elgiganten

Kameran skulle kommit igår men den hade inte kommit. :( Men den borde komma idag eller imorn och jag är så taggad. Har väntat på det under hela veckan. Har inte haft så mycket hockey denna vecka men har haft brist på bloggämne så varje gång jag loggat in har jag loggat ut igen.. Men när jag har massa nya bilder att publicera då hoppas jag att intresse kommer =)

Träning ikväll, 2 prov imorn, match imorn sen ska jag bara fota heeeela helgen!!! Fast har fys och träning på lördag, match på söndag och ska träffas några tjejer och baka/se på film.. ja vi får se hur det blir =)

Ne nu ska jag koncentrera mig på samhällskunskapen. Slutar om 25 min, SCORE!!

TJOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0