Happeee =D

Finally!! Kameran kom igår!! Men kom precis innan jag skulle iväg på match (vinst 8-0) så hann inte fixa med den då. Skulle ju till några kompisar efter det, vilket va superkul, så kunde inte fixa med den då heller så fick vänta tills idag! =) Och man kan väl säga att det är i princip det enda jag gjort. Fast jag har faktiskt dammsugit hela huset, ätit mat, tittat på GossipGirl, OneTreeHill, följt med mamma till stallet och nu sitter jag här vid datorn igen. Har till och med lyckats få in alla bilder på datorn! Så något smakprov blir det. Har varit trist väder heeela dagen så har bara suttit inne och testat massa inställningar. Redigerat lite av bilderna också men inte alls många av de typ 400 jag tog... :P

Aja Enjoy!

Allra första fotot. :)
Lens Cover Canon EFS 18-55 mm
Yoda
Inte så märkvärdiga men stolt ändå. Vänta bara jag kommer blir PRO!! xoxo


Kommentarer
Postat av: tove

:D Heter katten yoda?! :D skitballt i såna fall ^^

2009-11-15 @ 20:58:56
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: juliafulia

jaaaaaaa!! jag får låna och fota!! :D

2009-11-15 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0