Pluggisch

Sitter såklart på Facebook o nördar mig men ska snart stänga ner och plugga matte o svenska. Eftersom jag inte har träning idag (ska istället spela match) så hade jag tänkt att jag skulle åka till Fotomässan, men behöver plugga och hade inte riktigt orken och lusten att ta mig ända till Älvsjö en regnig lördag :/ Kameran har ju fortfarande inte kommit :( men tror vi ska åka dit och titta idag. Blir troligen bowling med familjen idag också =)

Spelade ju match igår också, mot Södertälje. Det blev förlust med 2-3 men in i tredje låg vi under med 0-3 och på typ 5 min tog vi in och höll på att spela 3-3 mot dom in i sista sekund. Riktigt kul var det och alla verkligen kämpade. =D

Ikväll blir det tjejkväll med några från gamla fotbollslaget. =) 4 går på samma skola men 2 går på DAGY så blir kul att träffa dem :)

Nu blire matte!! KRAM


Liten fin Webbkamerabild x) Åhh längtar till min CANON <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0