Satellite HEART <3

Jag vet inte riktigt varför men bloggintresset ligger verkligen på botten.. Borde vara på eftersom jag fått kameran och allt men vädret har ju varit sådär halvbra så inte blivit så mycket fotograferande men lägger upp lite kul bilder i detta inlägg sen blir det ett helt inlägge med bilder från WinterJam!! (dock oredigerade men aja..) =D Sen ska jag sova!! Och jag menar det!!

Det här är i alla fall några roliga bilder jag tog under Halloween med Julias systemis =)
Observera! De är oredigerade ;)





Tanken var att alla skulle se typ vettskrämda ut för att Ylva..ja..ser ut som hon gör... men njaa det funkade ju sådär... :P

Låten i rubriken: Anya Marina – Satellite Heart - Soundtrack Album Version  <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0