Shooting the moon

Yes vinst mot Sudret med 3-1. Gjorde 3-1 målet rakt upp i krysset :P Vi gjorde matchen lite för spännande kanske, men det är väl så det ska vara?! =)
Dam1 spelar match mot AIK just nu så vi får hoppas det går bra!:) Hade väl såklart velat spela men aja.. vänta bara!!
Barcelona mot Madrid, orkade titta på hela första halvleken men sen var jag tvungen att plugga spanska. Prov imorn :S Fast det kommer gå bra för det äger jag på :P nemen ett av ämnena jag är säker på att få MVG i på min sjuka skola. Fasar inför de 3 kommande veckorna med projekt och massa deadlines och samtidigt matte nationella mitt i allt. Plus träningar, plus lucia fattar inte riktigt hur jag ska hinna men men andra har ju överlevt så är ganska säker på att jag också kommer göra det... =) Nej skämt åsido jag älskar (aa typ..) min skola men så himla överseriösa alla är. Visst vill man ha MVG men VG är INTE dåligt, man överlever!!

AJA slutpratat lite coola bilder istället. Kommentera!






Canon EOS 1000D
Väldigt blandade bilder från hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0