zero fantasyyy=noo title

Har både goda och dåliga nyheter:

De dåliga: Felix's njurar och levrar (hur många det nu finns?) är helt paj så han har hälften så många blodkroppar en katt ska ha :( Har troligen någon blodcancer..
De goda: Han ligger inne hos veterinären på dropp och vi ska prova det i 3 dagar om proverna visar bättre värden kanske vi forsätter och han kanske kan bli frisk, annars.. måste han avlivas =(

Aja nu får det vara slut på det dystra. Sitter och försöker bearbeta min utredande artikel i svenskan men går sådär för är inne på facebook, samtidigt som jag skriver här på bloggen, samtidigt som jag kollar in andra bloggar, samtidigt som jag tittar på Ersättarna på Disney Channel!!  XD Var skitlängesen jag titta på DC eller ja.. typ ens tittade på tv. :P

 
Skön låt i alla fall x)

Kommentarer
Postat av: tove

Hoppas han blir bättre!!



Åh, kollade också på det där då ^^ disney channel äger, typ den enda kanalen jag kollar på :P :D

2009-11-25 @ 07:27:44
Postat av: ollebolle

hejturkburksnurk

2009-11-26 @ 13:48:03
URL: http://viscomica.blogg.se/
Postat av: Emelie

stackars felix!!!!!!!!! :(:( hoppas han blir bättre

vi ses imorgon, kärlek <3

2009-11-26 @ 22:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0