Drop the beat now

Superskoj kväll igår!! Både Julia och Alice hade med sig sina systemkameror så jag snodde båda och tog typ 200 bilder med vardera men tror dom tackar mig. =) Jag ska verkligen köpa en men får se när tips på hur man ska gå tillväga?!?

Ska lägga upp bilder när Julias kommit upp för där finns typ dom bästa, alla på mig suger för jag ser ut som en unge med matrester runt munnen, det är egentligen fakeblod men jaa...


Under middagen roade vi oss med dekorationerna...


Som ni kan se, dreggelmonster. Vad som händer i bakgrunden går att diskuteras.


A-K o Alice. Läskig vampyr och glad champagneflaska xD

Kommentarer
Postat av: Annelidenbästa

Abooouu jag har länk till dig och du har inte till mig. Vilken dålig stil lilla frida!?

2009-10-28 @ 20:27:15
URL: http://absoluteannelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0