okeeeej...

Julia och Sigge är ju då mina kompisar men hmm kanske ska överväga det där... Julia är då 94:a som man lätt kan lista ut!! =D Men jag älskar dem supermycket ändå!! <3<3 Kärlek till er!
De sitter för övrigt och spelar Super Mario på min andra dator xD Det är Nintendo 64 spelet fast som en emulator på datorn. De smarta VRG-killarna har hjälpt mig xP De som alla tror är superpluggiga men som egentligen sitter och spelar Nintendo 64 på lektionerna. Haha kärlek till dom också!

Har haft Samhälle-prov idag och jag tror faktiskt att det gick bra, kändes skitbra men ingen kommer typ få Mvg så jag är skitnöjd om jag får Vg. =D Ikväll blir det antagligen idol men hoppas att det blir med tjejerna och inte familjen. Men måste börja ringa runt nu för annars slutar det med att vi träffas vid typ 10 och halva kvällen försvunnit =P Det brukar hända ganska ofta...

KRAMAR!! Och massor med kärlek till ALLA!! <3<3


Världens bästa låt just nu!!
Joshua Radin - One of Those Days <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0